Одним із провідних питань серед розглянутих на сьогоднішньому
засіданні педагогічної ради, було питання щодо змін в організації навчання осіб
з особливими освітніми потребами відповідно до законодавчих вимог, які вступили
в дію з 01 січня 2022 року. Зокрема, порядок визначення категорій
освітніх труднощів та відповідних їм рівнів підтримки для дитини з ООП,
організації роботи команди психолого-педагогічного супроводу та оформлення
індивідуальної програми розвитку відповідно до нового зразку.
Нормативно-правові документи можна знайти за
посиланнями:
1. Постанова КМУ "Про затвердження
Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої
освіти"
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/957-2021-%D0%BF#n13
2. Постанова Кабінету
Міністрів України від 21 липня 2021 року № 765 «Про внесення змін до деяких
постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими
освітніми потребами»
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/765-2021-%D0%BF#Text
3. Лист МОН від 30 серпня 2021 року № 1/9-436
«Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах
загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»
Немає коментарів:
Дописати коментар