Продовжуючи роботу над активним розвитком інклюзивної форми
навчання, в Кам'янському ліцеї №1 протягом тижня відбулися засідання команд
психолого-педагогічного супроводу. Відповідно до листа Міністерства освіти і
науки України від 09.12.2021 № 1/21614-21 про визначення рівня підтримки дітям
з особливими освітніми потребами, на порядку денному засідань команд
психолого-педагогічного супроводу спільно із фахівцями Кам'янського
міськрайонного інклюзивно-ресурсного центру були визначені категорії освітніх
труднощів та рівні підтримки у закладі освіти для дітей з особливими освітніми
потребами, що здобувають освіту за інклюзивною формою навчання. Плідна
співпраця між закладом освіти та інклюзивно-ресурсним центром дає можливість
визначити актуальну та результативну індивідуальну освітню траєкторію для
дитини з ООП з метою забезпечення її права на освіту.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
20 січня 2022
Проведено засідання команд психолого-педагогічного супроводу
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Майстер-клас «Карусель ідей та практик на шляху популяризації діяльності психологічної служби»
Сьогодні мала честь виступати перед молодими колегами Черкащини з актуальною темою "Колаборація практичного психолога та інспектора...

-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Робота практичного психолога потребує постійного пошуку нових форм і методів в роботі для підвищення ефективності консультативної чи ко...
Немає коментарів:
Дописати коментар