Продовжуючи роботу над активним розвитком інклюзивної форми
навчання, в Кам'янському ліцеї №1 протягом тижня відбулися засідання команд
психолого-педагогічного супроводу. Відповідно до листа Міністерства освіти і
науки України від 09.12.2021 № 1/21614-21 про визначення рівня підтримки дітям
з особливими освітніми потребами, на порядку денному засідань команд
психолого-педагогічного супроводу спільно із фахівцями Кам'янського
міськрайонного інклюзивно-ресурсного центру були визначені категорії освітніх
труднощів та рівні підтримки у закладі освіти для дітей з особливими освітніми
потребами, що здобувають освіту за інклюзивною формою навчання. Плідна
співпраця між закладом освіти та інклюзивно-ресурсним центром дає можливість
визначити актуальну та результативну індивідуальну освітню траєкторію для
дитини з ООП з метою забезпечення її права на освіту.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
20 січня 2022
Проведено засідання команд психолого-педагогічного супроводу
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Заняття з елементами тренінгу "Управління стресом: іграшка антистрес"
Розвиток вміння брати під контроль власні емоції для підлітків є однією із ключових навичок для побудови успішного майбутнього як в соці...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
У межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською , Мін...
Немає коментарів:
Дописати коментар