З семикласниками працювали над підтримкою ментального здоров'я через розуміння відмінності між емпатією та співчуттям. Обговорювали важливість дотримання особистих кордонів, розуміння власних емоцій та усвідомлення необхідності розуміння емоцій інших людей. Розглядали алгоритми взаємодії із іншими людьми, які потребують підтримки. Важливим була надана можливість кожній дитині визначити власний рівень емпатії.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Заняття з елементами тренінгу "Арт-терапія в дії"
Сьогодні із семикласниками опановували нові техніки арт-терапії, які дають змогу працювати над збереженням ментального здоров'я. Обра...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
У межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською , Мін...
-
Булінг - проблема, про яку варто говорити не лише із підлітками, а і учнями молодшої ланки освіти. Для четвертокласників спільно із інсп...




Немає коментарів:
Дописати коментар