Найбільш болючим у соціальній взаємодії між здобувачами освіти є на сьогодні прояв систематичного цькування одних школярів іншими. Особливо актуально постало це питання з початком нового навчального року. Як запобігти булінгу в учнівських колективах? Яка роль працівників психологічної служби в питанні виявлення, розгляду випадку та профілактики цього явища в закладі освіти? Як організувати діяльність практичного психолога та соціального педагога, щоб зменшити прояви булінгу? На всі ці питання сьогодні отримували відповіді під час професійного діалогу на тему «Протидія булінгу: роль та функції практичного психолога та соціального педагога закладу освіти»
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Професійний діалог «Протидія булінгу: роль та функції практичного психолога та соціального педагога закладу освіти»
Найбільш болючим у соціальній взаємодії між здобувачами освіти є на сьогодні прояв систематичного цькування одних школярів іншими. ...

-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
Завершився цикл перших тренінгів для учнів 5-их класів в рамках проєкту "Курс правомірної поведінки". Під час тренінгу "...
Немає коментарів:
Дописати коментар