Важливою роботою практичного психолога закладу освіти є моніторинг соціально-психологічного клімату класних колективів ліцею. Результати відповідної діагностики дають можливість не лише визначити ступінь сприятливості психоемоційної атмосфери в класах для здобувачів освіти, а й визначити напрям роботи для практичного психолога та класного керівника із забезпечення безпечного та комфортного освітнього середовища. Таким чином, протягом лютого проходила відповідна діагностика серед класних колективів 7-9 класів. Згідно результатів, можна стверджувати, що 56% здобувачів освіти мають сприятливі психоемоційні умови під час перебування в своїх класних колективів. Також визначено, що є й учні (10%), які відчувають певний дискомфорт та потребують більшої уваги з боку педагогічних працівників з метою забезпечення позитивного сприйняття своїх класних колективів.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Заняття з елементами тренінгу "Управління стресом: іграшка антистрес"
Розвиток вміння брати під контроль власні емоції для підлітків є однією із ключових навичок для побудови успішного майбутнього як в соці...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
У межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською , Мін...
Немає коментарів:
Дописати коментар