Важливою роботою практичного психолога закладу освіти є моніторинг соціально-психологічного клімату класних колективів ліцею. Результати відповідної діагностики дають можливість не лише визначити ступінь сприятливості психоемоційної атмосфери в класах для здобувачів освіти, а й визначити напрям роботи для практичного психолога та класного керівника із забезпечення безпечного та комфортного освітнього середовища. Таким чином, протягом лютого проходила відповідна діагностика серед класних колективів 7-9 класів. Згідно результатів, можна стверджувати, що 56% здобувачів освіти мають сприятливі психоемоційні умови під час перебування в своїх класних колективів. Також визначено, що є й учні (10%), які відчувають певний дискомфорт та потребують більшої уваги з боку педагогічних працівників з метою забезпечення позитивного сприйняття своїх класних колективів.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Підсумки проєкту "Курс правомірної поведінки"
Проєкт "Курс правомірної поведінки" вперше проходив в Кам'янському ліцеї №1 і був націлений на розвиток безпечного освітнь...

-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Робота практичного психолога потребує постійного пошуку нових форм і методів в роботі для підвищення ефективності консультативної чи ко...
Немає коментарів:
Дописати коментар