Розлад із дефіцитом уваги та гіперактивністю (РДУГ) є одним з найбільш поширених розладів психологічного розвитку – він зустрічається у близько 5% дітей та 3% дорослих. Ключовими симптомами цього розладу є порушення самоконтролю та саморегуляції, які є обумовлені біологічними особливостями мозку, і спричиняють проблеми у сфері регуляції поведінки, уваги, емоцій та імпульсів. Це, в свою чергу, значно ускладнює освітній процес для дітей з РДУГ. Тому як батькам, так і педагогам варто розуміти природу РДУГ та знати методи взаємодії з дітьми з урахуванням зони їх найближчого розвитку.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Заняття з елементами тренінгу "Моя суперсила: стресостійкість"
Формування в учнів стійкої особистості є невід'ємною частиною психологічної просвіти. Сьогодні із восьмикласниками говорили про те, ...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
У межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською , Мін...





Немає коментарів:
Дописати коментар