Розпочинаються другі по черзі засідання команд психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Важливим є постійна командна робота, спільні обговорення між членами команд з метою підвищення ефективності освітнього процесу через забезпечення правильної індивідуальної освітньої траєкторії для учнів. Роль практичного психолога є однією із ключових, адже робота йде не лише в напрямку взаємодії із учнем, а і з усіма педагогами, які працюють із дітьми з ООП, а також батьками.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
"Безпечне літо - безпечні розваги"
Сьогодні в осередку дозвілля для учнів 5-их класів було проведено заняття, спільно із інспектором "СОБ" Софією Гребенюк на те...

-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
Немає коментарів:
Дописати коментар