Розпочинаються другі по черзі засідання команд психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Важливим є постійна командна робота, спільні обговорення між членами команд з метою підвищення ефективності освітнього процесу через забезпечення правильної індивідуальної освітньої траєкторії для учнів. Роль практичного психолога є однією із ключових, адже робота йде не лише в напрямку взаємодії із учнем, а і з усіма педагогами, які працюють із дітьми з ООП, а також батьками.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
"Поговоримо про згуртування"
Продовжуючи тематику формування безконфліктного середовища в закладі освіти, із шестикласниками говорили про важливість згуртування клас...
-
6 листопада 1995 року держави-члени ЮНЕСКО ухвалили Декларацію принципів толерантності, яка серед іншого підтверджує, що толерантність є...
-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
Немає коментарів:
Дописати коментар