У процесі трудової діяльності педагог систематично піддається психоемоційним впливам, пов’язаним із надмірними вимогами, високим рівнем контролю виробничих ситуацій, обмеженістю ресурсів щодо можливості їх зміни й удосконалення. Щоденне контактування з іншими суб’єктами та постійне вирішення різноманітних професійних завдань вимагає від педагога значних емоційних і енергетичних витрат, мобілізації власного фізичного та психологічного ресурсу, витривалості, швидкості реагування у процесі виконання професійних обов’язків, стресостійкості. Тому саме про стресостійкість педагога говорили з колегами на педагогічній раді, визначали рівень власного стресового навантаження та ознайомлювалися із практичними техніками розвитку стресостійкості.
Немає коментарів:
Дописати коментар