Професійне самовизначення особистості охоплює тривалий період життя людини – від моменту виявлення першої
дитячої зацікавленості у світі професій до моменту завершення професійно-активного життя. Перше професійне самовизначення відбувається у старшому шкільному віці. У такий спосіб, профдіагностика та профконсультування
учнів старших класів стають необхідними складовими психологічної діяльності й профорієнтаційної роботи в закладах
загальної середньої освіти.
Протягом жовтня в ліцеї було проведено психологічну діагностику майбутніх випускників щодо схильності до різних типів професій за двома методиками. Результати дослідження значно допомагають в професійному самовизначенні, яка має не просто уявляти в загальних рисах своє майбутнє, а чітко усвідомлювати способи досягнення поставленої мети. Кожен респондент отримав індивідуальні результати, класні керівники - узагальнені результати по класах з відповідними рекомендаціями.
Відповідно, можна стверджувати, що серед майбутніх випускників переважаючими типами є професії, пов'язані з навчанням, вихованням, побутовим, торговим, медичним
обслуговуванням, інформуванням людей, а також із управлінням та керівництвом
людей чи колективів. В основному ця робота пов'язана з людьми, що вимагає вміння розпізнавати поводження людей і навчати
інших.
Немає коментарів:
Дописати коментар