В умовах тяжкої ситуації сьогодення, процес адаптації п'ятикласника є проблемним. Дослідження адаптації також ускладнює і переважне дистанційне навчання. З метою підвищення ефективності походження адаптаційного процесу була проведена зустріч класних керівників 5-их класів, на якій обговорили результати діагностики самооцінки та самоповаги учнів, визначилися з подальшим алгоритмом дій.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
"Поговоримо про згуртування"
Продовжуючи тематику формування безконфліктного середовища в закладі освіти, із шестикласниками говорили про важливість згуртування клас...
-
6 листопада 1995 року держави-члени ЮНЕСКО ухвалили Декларацію принципів толерантності, яка серед іншого підтверджує, що толерантність є...
-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
Немає коментарів:
Дописати коментар