В умовах тяжкої ситуації сьогодення, процес адаптації п'ятикласника є проблемним. Дослідження адаптації також ускладнює і переважне дистанційне навчання. З метою підвищення ефективності походження адаптаційного процесу була проведена зустріч класних керівників 5-их класів, на якій обговорили результати діагностики самооцінки та самоповаги учнів, визначилися з подальшим алгоритмом дій.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Готуємося до акції "16 днів проти насильства"
Сьогодні розпочали активну підготовку до проведення Всеукраїнської кампанія «16 днів проти насильства», яка проводиться щорічно з 25 лис...
-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
-
Сьогодні працювали із першачками над визначенням рівня адаптації до навчання в закладі освіти. Активна, невгамовна та позитивна дітвора...
Немає коментарів:
Дописати коментар