Забезпечення безперервності та наступності навчання учнів при переході із 4-их класів у середню ланку не можливе без психологічної діагностики готовності дітей до цього кроку. Майбутні п'ятикласники мають бути максимально готовими до нового режиму навчання, більшої кількості навчальних предметів та педагогічних працівників, які будуть з ними працювати.
Тому важливим об'єктом дослідження є наявність мотивації у дитини. Відповідно до результатів дослідження було виявлено, що 71% учнів Кам'янського ліцею та філій мають вже сформовану внутрішню мотивацію до навчання.
Паралельно досліджувалася і самооцінка в учнів, їхнє ставлення до закладу освіти та її вимог. Таким чином, високу самооцінку мають 75% учнів молодших класів. Позитивне ставлення до закладу освіти та більш позитивне, ніж негативне виявлено у 92% учнів початкової ланки ліцею. Ці показники підтверджують ефективну роботу класних керівників четвертокласників у формуванні повноцінної особистості та з підготовки учнів до навчання у п'ятих класах.
Немає коментарів:
Дописати коментар