Розвиток інклюзивного навчання не можливе без постійної самоосвіти. Кількість учнів, що потребують підтримки в освітньому процесі - збільшується, тому необхідно педагогічним працівникам регулярно збагачувати знання та поповнювати запас практичних навичок викладання для дітей з особливими освітніми потребами. Сьогодні з педагогами провели круглий стіл "Ефективна співпраця педагогів в інклюзивному класі", на якому розглянули нормативно-правову базу інклюзивного навчання, а також розглянули різні моделі викладання у співпраці "вчитель-асистент вчителя".
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
"Мій внутрішній світ емоцій: долаємо сум"
Перед кожним підлітком стоїть доволі непросте завдання - навчитися розуміти свій внутрішній стан, емоції, причини їх виникнення та шляхи...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
У межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською , Мін...






Немає коментарів:
Дописати коментар