Розвиток інклюзивного навчання не можливе без постійної самоосвіти. Кількість учнів, що потребують підтримки в освітньому процесі - збільшується, тому необхідно педагогічним працівникам регулярно збагачувати знання та поповнювати запас практичних навичок викладання для дітей з особливими освітніми потребами. Сьогодні з педагогами провели круглий стіл "Ефективна співпраця педагогів в інклюзивному класі", на якому розглянули нормативно-правову базу інклюзивного навчання, а також розглянули різні моделі викладання у співпраці "вчитель-асистент вчителя".
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Заняття з елементами тренінгу "Арт-терапія в дії"
Сьогодні із семикласниками опановували нові техніки арт-терапії, які дають змогу працювати над збереженням ментального здоров'я. Обра...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
У межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською , Мін...
-
Булінг - проблема, про яку варто говорити не лише із підлітками, а і учнями молодшої ланки освіти. Для четвертокласників спільно із інсп...






Немає коментарів:
Дописати коментар