Насьогодні не існує єдиної думки щодо визначення поняття обдарованості, що трактується як сукупність здібностей, внутрішніх задатків та передумов, тобто як дар. Дехто вважає, що обдарованість – це явище, яке розвивається упродовж життя, завдяки зовнішнім факторам (навчанню, вихованню та навколишньому середовищу). Особистісний розвиток обдарованих дітей – це зміна в інтелектуальній, емоційній та вольовій сферах дитини. Розвиток навчальної діяльності сприяє розвитку суб’єктності дитини, здатності бути автором, активним творцем життя. Сьогодні з учнями п'ятого класу працювали над виконанням ряду логічних задач. Також розвивали увагу за допомогою психологічних хвилинок.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
15 березня 2024
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Розвиваємо емоційний інтелект
За запитом учнів 6 класу, сьогодні провели спілкування на тему емоційного інтелекту. Почали ознайомлення із самого ключового компоненту ...

-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Робота практичного психолога потребує постійного пошуку нових форм і методів в роботі для підвищення ефективності консультативної чи ко...
Немає коментарів:
Дописати коментар