Насьогодні не існує єдиної думки щодо визначення поняття обдарованості, що трактується як сукупність здібностей, внутрішніх задатків та передумов, тобто як дар. Дехто вважає, що обдарованість – це явище, яке розвивається упродовж життя, завдяки зовнішнім факторам (навчанню, вихованню та навколишньому середовищу). Особистісний розвиток обдарованих дітей – це зміна в інтелектуальній, емоційній та вольовій сферах дитини. Розвиток навчальної діяльності сприяє розвитку суб’єктності дитини, здатності бути автором, активним творцем життя. Сьогодні з учнями п'ятого класу працювали над виконанням ряду логічних задач. Також розвивали увагу за допомогою психологічних хвилинок.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
15 березня 2024
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Заняття з елементами тренінгу "Арт-терапія в дії"
Сьогодні із семикласниками опановували нові техніки арт-терапії, які дають змогу працювати над збереженням ментального здоров'я. Обра...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
У межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською , Мін...
-
Булінг - проблема, про яку варто говорити не лише із підлітками, а і учнями молодшої ланки освіти. Для четвертокласників спільно із інсп...




Немає коментарів:
Дописати коментар