Психологічний клімат класних колективів є одним із важливих факторів сприйняття учнями закладу освіти та освітнього процесу загалом. Про стан емоційного комфорту, захищеності, зручності свідчить те, як дитина переживає задоволення успіху, безпеки, свою значимість для інших, унікальність. Усе це є фундаментом для позитивного особистісного зростання, активізації саморозвитку, підтримки самооцінки. Здійснивши діагностику психологічного клімату 4-11 класів було виявлено, що більша частина класних колективів має сприятливий психологічний клімат. Дане дослідження дає можливість взяти правильний ракурс в роботі з учнями для практичного психолога та класного керівника.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
"Поговоримо про згуртування"
Продовжуючи тематику формування безконфліктного середовища в закладі освіти, із шестикласниками говорили про важливість згуртування клас...
-
6 листопада 1995 року держави-члени ЮНЕСКО ухвалили Декларацію принципів толерантності, яка серед іншого підтверджує, що толерантність є...
-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
Немає коментарів:
Дописати коментар