Важливим питанням для педагогічних працівників є проблеми в поведінці учнів та механізми взаємодії з ними, зокрема при ознаках опозиційного розладу непокори, які часто трапляються в учнів підліткового віку. Розлади поведінки - це ті розлади, які характеризуються повторними та стійкими моделями асоціальної, агресивної або зухвалої поведінки. Така поведінка передбачає істотне порушення соціальних очікувань в залежності від віку; порушення поведінки у цих випадках є серйознішими, ніж просто бешкетування дітей чи підлітків та передбачає стійку модель поведінки. Необхідно володіти практичними навичками взаємодії із учнями та батьками для ефективного позитивного вирішення будь яких ситуацій, які виникають під час освітнього процесу.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
12 січня 2024
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Заняття з елементами тренінгу "Управління стресом: іграшка антистрес"
Розвиток вміння брати під контроль власні емоції для підлітків є однією із ключових навичок для побудови успішного майбутнього як в соці...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
У межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською , Мін...

Немає коментарів:
Дописати коментар