В рамках планової роботи з розвитку інклюзивного навчання, в закладі відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу. У тісній співпраці з батьками було розглянуто результати роботи педагогів та фахівців з корекційно-розвиткової роботи. Відповідно, визначено індивідуальні орієнтири роботи на ІІ семестр для покращення навчання учнів.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
"Поговоримо про згуртування"
Продовжуючи тематику формування безконфліктного середовища в закладі освіти, із шестикласниками говорили про важливість згуртування клас...
-
6 листопада 1995 року держави-члени ЮНЕСКО ухвалили Декларацію принципів толерантності, яка серед іншого підтверджує, що толерантність є...
-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
Немає коментарів:
Дописати коментар