16 листопада 2023

Науково-практична конференція "Безпека і здоров’я учасників освітнього процесу в умовах сьогодення"

   Сьогодні мала честь бути спікером на VІ Всеукраїнській науково-практичній конференції "Безпека і здоров’я учасників освітнього процесу в умовах сьогодення". Спільно із кандидатом педагогічних наук, старшим викладачем кафедри психології ЧНУ імені Б. Хмельницького Смалиус Людмилою Никифорівною працювали над дослідженням ефективності використання сенсорної кімнати в закладі освіти з метою збереження ментального здоров'я. Темою доповіді було визначено "Сенсорна кімната як засіб збереження ментального здоров'я під час освітнього процесу в умовах сьогодення". 

   Також спільно із Людмилою Никифорівною працювали над матеріалами для методологічного семінару НАПН України "Актуальні проблеми охорони психічного здоров'я українського народу у воєнний час" на тему "Сенсорно-інтеграційна терапія у роботі з дітьми з розладами дефіциту уваги та гіперактивністю в закладі освіти", презентація яких відбулася також сьогодні.

Немає коментарів:

Дописати коментар

"Поговоримо про згуртування"

    Продовжуючи тематику формування безконфліктного середовища в закладі освіти, із шестикласниками говорили про важливість згуртування клас...