Специфіку адаптації 10-класників визначають вікові особливості учнів. Важливою соціальною потребою цього віку є необхідність пошукової активності, самовизначення, побудови життєвих перспектив. Головне психологічне новоутворення — відкриття свого внутрішнього світу. Самосвідомість переходить на якісно новий рівень. Це проявляється у підвищеній значущості власних цінностей. Практика психологічних спостережень виявляє емоційне та психологічне напруження, перевантаження, втомлюваність і, як наслідок, різке зниження навчальної результативності.
Тому важливо в закладі освіти педагогічним працівникам тримати на контролі процес проходження адаптації учнів 10 класів, а практичному психологу - проводити діагностичну роботу та просвіту з питань самовизначення та саморозвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар