Для забезпечення ефективної індивідуальної освітньої траєкторії учням з особливими освітніми потребами, педагогічні працівники Кам'янського ліцею №1 постійно вдосконалюють свій професіоналізм, працюють над здобуттям нових знань та освоєння ефективних методів роботи із учнями з ООП. Тому в закладі на регулярній основі проводиться психологічна просвіта з питань реалізації інклюзивного навчання. Обговорювали проблему адаптації та модифікації навчальних предметів, працювали над підбором ефективних методів та форм для роботи з дітьми з різними категоріями труднощів.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
13 вересня 2023
Круглий стіл "Адаптація та модифікація навчальних програм: ключові аспекти реалізації індивідуальної освітньої траєкторії"
Для забезпечення ефективної індивідуальної освітньої траєкторії учням з особливими освітніми потребами, педагогічні працівники Кам'янського ліцею №1 постійно вдосконалюють свій професіоналізм, працюють над здобуттям нових знань та освоєння ефективних методів роботи із учнями з ООП. Тому в закладі на регулярній основі проводиться психологічна просвіта з питань реалізації інклюзивного навчання. Обговорювали проблему адаптації та модифікації навчальних предметів, працювали над підбором ефективних методів та форм для роботи з дітьми з різними категоріями труднощів.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Стартував проєкт "Курс правомірної поведінки в закладі освіти"
З метою створення безпечного освітнього середовища, профілактики конфліктності та схильності до правопорушень здобувачів освіти, спільн...

-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Робота практичного психолога потребує постійного пошуку нових форм і методів в роботі для підвищення ефективності консультативної чи ко...
Немає коментарів:
Дописати коментар