Продовжуючи психодіагностичну роботу в напрямку профорієнтації учнів 11 класів, було досліджено професійну спрямованість особистості (за методикою "Визначення професійного типу особистості
Дж. Голланда (Дж. Холланда) та визначено схильності до різного роду професій, методом
обчислення особистісного психотипу (методика «Визначення інтересів та
схильностей»). Отримані результати були узагальнені для кращого розуміння картини щодо рівня сформованості професійного усвідомлення. Відповідні дані допомагають скорегувати напрям роботи з профорієнтації закладу для підвищення її ефективності.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Підсумки проєкту "Курс правомірної поведінки"
Проєкт "Курс правомірної поведінки" вперше проходив в Кам'янському ліцеї №1 і був націлений на розвиток безпечного освітнь...

-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Робота практичного психолога потребує постійного пошуку нових форм і методів в роботі для підвищення ефективності консультативної чи ко...
Немає коментарів:
Дописати коментар