Продовжуючи психодіагностичну роботу в напрямку профорієнтації учнів 11 класів, було досліджено професійну спрямованість особистості (за методикою "Визначення професійного типу особистості
Дж. Голланда (Дж. Холланда) та визначено схильності до різного роду професій, методом
обчислення особистісного психотипу (методика «Визначення інтересів та
схильностей»). Отримані результати були узагальнені для кращого розуміння картини щодо рівня сформованості професійного усвідомлення. Відповідні дані допомагають скорегувати напрям роботи з профорієнтації закладу для підвищення її ефективності.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Заняття з елементами тренінгу "Арт-терапія в дії"
Сьогодні із семикласниками опановували нові техніки арт-терапії, які дають змогу працювати над збереженням ментального здоров'я. Обра...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
У межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською , Мін...
-
Булінг - проблема, про яку варто говорити не лише із підлітками, а і учнями молодшої ланки освіти. Для четвертокласників спільно із інсп...
Немає коментарів:
Дописати коментар