Продовжуючи психодіагностичну роботу в напрямку профорієнтації учнів 11 класів, було досліджено професійну спрямованість особистості (за методикою "Визначення професійного типу особистості
Дж. Голланда (Дж. Холланда) та визначено схильності до різного роду професій, методом
обчислення особистісного психотипу (методика «Визначення інтересів та
схильностей»). Отримані результати були узагальнені для кращого розуміння картини щодо рівня сформованості професійного усвідомлення. Відповідні дані допомагають скорегувати напрям роботи з профорієнтації закладу для підвищення її ефективності.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
"Поговоримо про згуртування"
Продовжуючи тематику формування безконфліктного середовища в закладі освіти, із шестикласниками говорили про важливість згуртування клас...
-
6 листопада 1995 року держави-члени ЮНЕСКО ухвалили Декларацію принципів толерантності, яка серед іншого підтверджує, що толерантність є...
-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
Немає коментарів:
Дописати коментар