Психологічна діагностика сформованості професійних інтересів здобувачів освіти є значною частиною роботи в загальноосвітньому навчальному закладі. Серед учнів 11 класів було проведено значну діагностичну роботу за декількома методиками. Однією з таких методик є методика "Профіль" (модифікація "Карти інтересів"), яка дає можливість визначати сформованість та напрям професійних інтересів учнів. Узагальнені дані були зведені у діаграму для кращого розуміння картини сформованості професійних інтересів одинадцятикласників.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Тренінг "Правопорушнику - стій!"
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....

-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Робота практичного психолога потребує постійного пошуку нових форм і методів в роботі для підвищення ефективності консультативної чи ко...
Немає коментарів:
Дописати коментар