Психологічна діагностика сформованості професійних інтересів здобувачів освіти є значною частиною роботи в загальноосвітньому навчальному закладі. Серед учнів 11 класів було проведено значну діагностичну роботу за декількома методиками. Однією з таких методик є методика "Профіль" (модифікація "Карти інтересів"), яка дає можливість визначати сформованість та напрям професійних інтересів учнів. Узагальнені дані були зведені у діаграму для кращого розуміння картини сформованості професійних інтересів одинадцятикласників.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
"Поговоримо про згуртування"
Продовжуючи тематику формування безконфліктного середовища в закладі освіти, із шестикласниками говорили про важливість згуртування клас...
-
6 листопада 1995 року держави-члени ЮНЕСКО ухвалили Декларацію принципів толерантності, яка серед іншого підтверджує, що толерантність є...
-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
Немає коментарів:
Дописати коментар