Організація результативного інклюзивного навчання для учнів з ООП потребує постійного спілкування між батьками та педагогічними працівниками закладу. Цей аспект повноцінно забезпечується проведенням засідань команд психолого-педагогічного супроводу під час навчального року. Цей тиждень був дуже насиченим і не дивлячись на повітряні тривоги та постійні відключення енергії, протягом нього вдалося провести 12 засідань в змішаному форматі - як очно, так і дистанційно.
Як практичний психолог, мала можливість під час засідань надати результати корекційно-розвиткової роботи всім учасникам команди та обговорити зміну в динаміці розвитку кожного учня з ООП. Лише співпраця між педагогічними працівниками та батьками має позитивні результати для кожного учня. Завдяки тісному спілкуванню ми й досягаємо цих результатів.
Як практичний психолог, мала можливість під час засідань надати результати корекційно-розвиткової роботи всім учасникам команди та обговорити зміну в динаміці розвитку кожного учня з ООП. Лише співпраця між педагогічними працівниками та батьками має позитивні результати для кожного учня. Завдяки тісному спілкуванню ми й досягаємо цих результатів.
Немає коментарів:
Дописати коментар