Процес діагностики адаптації першокласника до навчання в закладі освіти - складний та тривалий процес. Протягом двох місяців проводилося спостереження за учнями, години психолога та використовувалися діагностичні методики, які дали змогу виявити динаміку процесу адаптації у першачків. Важливим джерелом інформації було й анкетування батьків учнів 1 класу. Велика вдячність класним керівникам 1 класів, учням та їх батькам за активну співпрацю!
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
"Безпечне літо - безпечні розваги"
Сьогодні в осередку дозвілля для учнів 5-их класів було проведено заняття, спільно із інспектором "СОБ" Софією Гребенюк на те...

-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
Немає коментарів:
Дописати коментар