Процес діагностики адаптації першокласника до навчання в закладі освіти - складний та тривалий процес. Протягом двох місяців проводилося спостереження за учнями, години психолога та використовувалися діагностичні методики, які дали змогу виявити динаміку процесу адаптації у першачків. Важливим джерелом інформації було й анкетування батьків учнів 1 класу. Велика вдячність класним керівникам 1 класів, учням та їх батькам за активну співпрацю!
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
"Поговоримо про згуртування"
Продовжуючи тематику формування безконфліктного середовища в закладі освіти, із шестикласниками говорили про важливість згуртування клас...
-
6 листопада 1995 року держави-члени ЮНЕСКО ухвалили Декларацію принципів толерантності, яка серед іншого підтверджує, що толерантність є...
-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
Немає коментарів:
Дописати коментар