Процес діагностики адаптації першокласника до навчання в закладі освіти - складний та тривалий процес. Протягом двох місяців проводилося спостереження за учнями, години психолога та використовувалися діагностичні методики, які дали змогу виявити динаміку процесу адаптації у першачків. Важливим джерелом інформації було й анкетування батьків учнів 1 класу. Велика вдячність класним керівникам 1 класів, учням та їх батькам за активну співпрацю!
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Заняття з елементами тренінгу "Управління стресом: іграшка антистрес"
Розвиток вміння брати під контроль власні емоції для підлітків є однією із ключових навичок для побудови успішного майбутнього як в соці...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
У межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською , Мін...



Немає коментарів:
Дописати коментар