В рамках здійснення психолого-педагогічного супроводу учнів з ООП з метою надання методичної підтримки педагогічним працівникам, які реалізують навчання для учнів з РАС був проведений вебінар "Психолого-педагогічний супровід дітей з РАС в освітньому просторі". На заході були розглянуті основні труднощі, з якими має справу педагог під час уроку з учнями, що мають розлади аутистичного спектру та надано рекомендації для підвищення ефективності навчального процесу. Також надано методичні матеріали для відстеження розвитку комунікативних здібностей, соціальної взаємодії та змін поведінки учня під час уроку.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
"Поговоримо про згуртування"
Продовжуючи тематику формування безконфліктного середовища в закладі освіти, із шестикласниками говорили про важливість згуртування клас...
-
6 листопада 1995 року держави-члени ЮНЕСКО ухвалили Декларацію принципів толерантності, яка серед іншого підтверджує, що толерантність є...
-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
Немає коментарів:
Дописати коментар