Навчання учнів з особливими освітніми потребами вимагає забезпечення та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії як за очного навчання, так і за умов дистанційного. Тому при побудові навчального процесу в інклюзивному класі педагогу необхідно враховувати ряд рекомендацій.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
06 квітня 2022
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Тренінг "Правопорушнику - стій!"
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....

-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Робота практичного психолога потребує постійного пошуку нових форм і методів в роботі для підвищення ефективності консультативної чи ко...
Немає коментарів:
Дописати коментар