Щорічно психологічною службою ліцею проводиться моніторингове дослідження з обізнаності учнів щодо проблеми виникнення ситуацій булінгу в закладі освіти. Метою такого дослідження є відсклідкування динаміки змін в рівні обізнаності та прояву ситуацій булінгу в учнівському середовищі. Також відповідний моніторинг дає можливість корегувати напрямки роботи просвіти та профілактики булінгу відповідно до результатів. Згідно з отриманих даних можна зробити висновок, що психологічна просвіта в закладі проводиться на ефективному рівні, оскільки всі учні мають високий рівень знань щодо небезпеки ситуацій булінгу. Окрім того, дані показують, що педагогічні працівники сприяють недопущенню виникнення ситуацій булінгу в закладі освіти.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Заняття з елементами тренінгу "Управління стресом: іграшка антистрес"
Розвиток вміння брати під контроль власні емоції для підлітків є однією із ключових навичок для побудови успішного майбутнього як в соці...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Сьогодні працювали з п'ятикласниками на тренінгу "Правопорушнику - стій!" в рамках "Курсу правомірної поведінки"....
-
У межах Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською , Мін...
Немає коментарів:
Дописати коментар