Врахування психологічного аспекту в організації навчального процесу педагогами є обов'язковим для отримання високих результатів від учнів. З початком війни система освіти почала стрімку перебудову, врахувавши такі психологічні фактори, як тривожність, стрес, емоційна напруга та інші фактори, які здатні негативно вплинути на засвоєння знань. Таким чином, було введено поняття "психологічних хвилинок", які педагоги мають вводити в структуру уроку для підвищення його ефективності. Для практичного психолога це є одним із пріоритетних напрямків роботи. Тому на педагогічній раді наголосила про важливість використання психологічних хвилинок та надала джерела, які можна використовувати для підвищення навчальної мотивації, актуалізації уваги учнів та зменшення тривожності, емоційної напруги під час уроків.
Блог Марини Іванівни Холоденко, практичного психолога комунального закладу «Кам'янський ліцей №1 Кам'янської міської ради Черкаської області»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Нарада з класними керівниками
Сьогодні відбулася оперативна нарада із класними керівниками 1 - 11 класів Кам'янського ліцею №1. До розгляду були представлені ряд в...

-
"Як правильно спілкуватися з підлітком?", "Як не втратити контакт з дитиною?", "Які особливості підліткового ві...
-
3 грудня відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. В рамках відзначення цього дня, з восьмикласниками було проведено заняття з...
-
Робота практичного психолога потребує постійного пошуку нових форм і методів в роботі для підвищення ефективності консультативної чи ко...
Немає коментарів:
Дописати коментар